Itt írják legfrissebb élményeiket (katt a szövegre)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zso-ba-ba 2010.01.31. 17:40:43

Utolso estenk Vietnamban... szomoruak vagyunk :( Csodalatos elmeny volt ugy erezzuk, mindent lattunk, amit kellett, nagyon jol sikerultek a programok es naprol napra csak egyre fantasztikusabb kalandokban volt reszunk (szoval ezt mar nem is lehetne fokozni :)))

Holnap meg megnezzuk a Chi Cu Tunnelt, amiben a Vietkongok bujkaltak az amcsik elol, aztan este repulunk Phuketre - ahova most probalnuk szallast foglani, de nem eccceru...

...na de terjunk vissza Mui Ne beachre, ahol abbahagytuk a beszamolot! Szoval, a kozponttol 5 perc setanyira talatuk meg az elso szabad szobat - kilatassal a tengerre - ahol a tulaj es baratai a teraszon zeneltek, enekeltek, soroztek... Barnus kikapta kezukbol a gitart es azonnal megertettek egymast a zene nemzetkozi nyelven! Oriasi hangulatot csinaltak a fiukkal, bar alig tudtak tulzenelni a hullamok morajat, melyek olyan hangosan es vadul verdestek a partot (aludni is nehez volt :))) amugy az evszak nem alkalmas furdesre csak szorfozesre es kite-ra!

Barbi kozben oriasi furdot vett, majd csatlakozott a felreszeg tarsasaghoz - akik a fiukat is folyamatosan sorrel itatta (gratis!!!) kozben kulonleges tropusi gyumolcsokkel kinaltak Bennunket - eleg nehez volt otthagyni oket, hogy aztan vacsorazzuk egy hatalmasat az egyik plamafakkal korulvett hangulatos etteremben, ahol grillen sutottek a friss tengeri cuccokat...hmmm!

Reggel ertunk jott a jeep, amit megrendeltunk este, hogy egy privat turara vigyen minket (3an) a feher es voros homok dunekhez, ahol csuszkaltunk a homokoduneken, majd egy halaszfalu, szurdok, vizeses... nem lehet leirni (majd fotok) felejthetetlen elmenyek!!

Du. megint a buszon - az utolso ut ezen (szerencsere) este erkeztunk Saigonba, vissza a hotelba, ahol ugy ereztuk, mintha hazajottunk vola!!! Ott vart a cuccunk, a szobank, a mosodaba be is adtuk az osszes koszos ruhank es vacsi :)

Ma a Mekong deltanal voltunk - Barbi regi alma valt valora!!! - ahol 3 fele hajoval utaztunk szigetrol szigetre, hatalmas kokuszpamakal ovezett csatornakon, mintha oserdoben lettunk volna... el sem hittuk, olyan helyeken jartunk!!! Az egyik szigeten ebed, azan bicikliztunk a suru banafa es palmaerdoben... nem folytatom! Egyreszt, mert leirhatatlan, masreszt meg soroznenk meg egy utolsot Vietnamban :))

Goodbye Vietnam!!!!
Zsolt, Barnus, Barbi

zso-ba-ba 2010.02.01. 11:26:15

Egy rovid befejezes Vietnamhoz... es kiegeszites: Tegnap nem irtam, hogy a Mekong deltanal az egyik szigeten hatalmas kigyot tettek a nyakunkba - ha kertuk - a fiuknak bejott, nekem fura volt, hogy ott tekereg a nyakam korul (de kar lett vona kihagyni!!!)

Este meg piacoztunk, bevasaroltunk nehany szuvenirt - erdekesseg, hogy vettem egy kezzel keszitett papucsot, amit helyben allitanak a labadra es utana "veglegesitik" a meretet(elkepeszto!!!)

Szoval a mai napon, ezeket az osszes teli ruhankkal egyutt (mivel Indiaban is kb. 38 fok lesz...) postara adtuk, hajoval kb. 3-4 honap alatt fog hazaerni (de 10 kg kb. 5000,-Ft volt) jobb, mint cipelni!!!

Este meg volt egy hatalmas eloadas a parkban, Ho Chi Minh tiszteletere - kicsit ellentmondasos kivitelben: a fellepok gyonyoru nepviseletekben, fantasztikus koreografiat adtak elo (tanc, enek) de mindehol ott a voros zaszlo a sarlo+kalapaccsal...

Ma pedig megneztuk a Cu Chi alagutat (tegnap nem helyesen irtam le) ami kicsit nyomaszto elmeny volt - ahogy minden, ami a haboruhoz kapcsolodik - de a fenypontja az volt, hogy AK 45-os gepfegyverrel lohettunk - eles loszerrel!!!!!!!! Durva...

...mindjart indulunk a repterre, meg mindig probalunk szallast foglalni Phuketre... de lehet, hogy ebbol Krabi lesz!? Nehez donteni... most epp azt hallottuk Ko Lanta gyonyoru...

Lehotzky csaladnak uzenet: nezzetek utana, allitolag sokkal szebb, mint Krabi!!! Ja, es megvettuk a Thaifold + India LP-t!!!

Meg egy Malajzia, Szingapur, Fulopszigeteket is... de az csak 3 honap mulva erkezik a Vietnam LP-vel egyutt :)))